čtvrtek 8. října 2009

MOJE 2. NAROZENINY

Tak konečně jsem se dočkala svých druhých narozenin.. páni to byla fuška, než k nim člověk dojde.. Naučila jsem se dobře chodit, utíkat, používat pořádně prstíky a co hlavně.. učím se mluvit..Používám už věty, ikdyž mi ještě nejdou moc dobře lepit slovíčka za sebou tak, jak to má být.. nevadí, to co si chci vydupat, to umím...

Jelikož mě tento rok chytli za srdíčko myšky, nesly se narozeniny v myším duchu

Maminka mi uplácala dort z marcipánu a věřte nebo ne, byl celý prolezlý myškama

I teta Janinka společně s babičkou donesly pořádnou myš k nakousnutí...

...a tady jsou první gratulanti....

jé děkuju za moooc milé dárečky, posaďte se kde je místo a baštěte...
Teta Renča s Vlastíkem, Mařenkou a Kubíkem nezapoměli ani na úžasné balonky...

Přijela za mnou i lípecká babička Ája...

Babička Tonička s Dědou mi také přivezli spoustu dárků...škoda, že ty narozky jsou jen jednou do roka...

Můj TATÍNEK.... nezapomněl na mě...

Téda to je pořádná párty...

Nevím co si vybrat dřív a nemohu uvěřit, že to všechno je jen pro mě...!!!

Tady je ten dort..Měla jsem sfouknout svíčky a něco si přát, ale vítr to udělal za mě, tak jsem si už jen přála, ať se všichni dobře baví...

"Tatínku, myslíš, že se to dá jíst??"

"A podívej se, tady je taky jedna"...ta bude asi pro tebe a jedna pro maminku

Je jich tam dost, může si každý aspoň jednu vzít...

"Mamí ...wi fi " ( mamí,vem si)
Jééé... Michalka mi také přijela...jí mám moooc ráda a tetu Martinku taky...

... a tohle má být co...no jen doufám, že to nejsou moje tři sudičky.... :-))

Holky pojďte, pořádně to rozjedem...

..Tatínek nafukuje balonky jak o život a všechny mu zatím praskají... chicht

... asi jsem se to přehnala s pitím...budu muset trochu ubrat...

Deborka byla špatně zapnutá, zip to je totiž moje malá úchylka...

... no pustím ti tam letošní pecku, a pořádně to rozjedem...

... tohle snad ani nepotřebuje komentář...
Snad jen, že bych chtěla všem poděkovat za úžasné dárečky a veselou náladu, a hlavně za to, že jsem vás mohla zase všechny vidět pohromadě... děkuju...

Žádné komentáře: