pátek 11. prosince 2009

Sníííh

foto: 15. 10. 2009
Je to k neuvěření, ale přes noc napadl sníh... na stromech je spousta listí, někde jsou ještě maliny na keřích - u nás ne, Andrejka se postarala o to, aby  nikde nezbyla žádná úroda
Oproti loňsku má ze sněhu - zatím - radost

Sníh nás všechny překvapil,takže maminka musela sáhnout hluboko do kapsy a rychle mě na zimu připravit
Jůůů...to to studí...
No a aby taky teta věděla, jak to vypadá na zasněženém hřbitově, tak jsem jí musela vzít ven
a taaakhle hážu sněhové kouličky do místní kašny
Doma jsme pěkně v teploučku píchaly hřebíček do pomeranče,abychom mamince navodily tu pravou vánoční pohodičku... ha ha ... v říjnu...
Docela mi to šlo, jen byl "čude čude boudel"
..no ale pohádka mi uniknout nesměla...co kdyby tam byl záběr,který jsem ještě neviděla?
..Ještě kousek a mám hotovo...
..Ještě poslední procházka po sněhu a je po něm..
... zbyly z něj jen kaluže vody...
..

Žádné komentáře: